6. huhtikuuta 2015

Pääsiäistipu

Tänään oli aivan valloittavan ihana keväinen päivä ja mun teki mieli pukeutua teeman mukaisesti! Takki on viime vuoden kirppislöytö, mutta alunperin se on Weekdayn. Löysin eilen kaverin kirppisläjästä nää mustat hulmuhousut ja kuviollisen paidan. Olin aivan onneni kukkuloilla, sillä ihan oikeasti oon metsästäny tollaisia pöksyjä kissojen ja koirien kanssa.
Kissoista puheenollen Boats näyttää olevan osana mun kaikkia 'asukuvia'. Ne on vaan niin helppo räpsästä samalla, kun ollaan viemässä sitä ulos.
Täytyy sanoa, että oon nauttinut tästä pääsiäislomasta täysin rinnoin! Kukapa tosin ei pitkistä pyhistä nauttisi. Tästä lisää kunhan saan koottua kasaan 'Parasta just nyt' postauksen johon Emmi ja Paju mut tägäsivät B-)

Kivaa viimeistä lomapäivää!

-Dora

8 kommenttia:

  1. apua, miten ihana takki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kyllä aivan ihana ja toimii vuodesta toiseen!!

      Poista
  2. Hei sun blogi ja tyyli on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiiiiiiiii, kiva kun löysit tänne :) kiitos ! <3

      Poista
  3. dora u so fine!

    VastaaPoista
  4. Upea asu! Mieletön takki. Ihana. :)

    www.ellit.fi/beautybox

    VastaaPoista