18. maaliskuuta 2015

OUTFIT OF THE... EH?

Que pasa, kayfal hal, what's up jne jne jne?! Näissä kuvissa mulla on vaatteet! Ei sillä, että muuten eläisin nudistielämää, mutta siis on vaatteet joiden valitsemiseen ihan aikuisten oikeasti panostin. Tuona maanantaina, jolloin nämä kuvat otettiin, oli ihana aurinkoinen päivä eikä tuntunut masennusmaanantaille. Lisää aurinkoa, vaatteisiin panostusta ja antimasennusmaanantaita tänne kiitos!
Mä meen tänään ostamaan itselleni uudet housut. En tiedä vielä millaiset. Ehkä joko trumpetit tai pillit. Momjeansseja mulla on jo tarpeeksi. Palkitsen itseni kovasta työtahdista ja noin nyt ihan muutenkin musta tuntuu, että tarvitsen uudet housut. Talven mukana meinaan tuli muutama lisäkilonen ja viimeaikojen vaatekaappihorror on varmaan johtunut juuri siitä, että suuri osa vaatteista on hieman liian tiukkoja. Me no likey. 

Join juuri kolme kuppia kahvia. Olikohan se hyvä idea? Kahvi on hyvää. Keitin sitä viisi kuppia, mutta Khaled ei ole juonut omaa osuuttaan, joten pannussa olisi vielä kaksi annosta jäljellä. Taidan juoda vielä nekin ja lähteä sinne housuostoksille. Boats mouruaa oven edessä. Senkin keväthormoonit vissiin hyrrää.

KAUNISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!

tv,

Dora

6 kommenttia:

  1. Oot kyllä kauheen kaunis ja upee ja itsevarman oloinen tyttö <3 nauti keväästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MUN TEKEE MIELI KIRJOITTAA NYT CAPS LOCKILLA, KUN KIVAT KOMMENTIT TEKEE MUT ILOISEKSI. KIITOS SAMOIN JA KIITOS <3333

      Poista
  2. Voi vitsi mä oon fiiliksissä sun tyylistä ja hymystä ja ilosta, joka välittyy kaikista sun postauksista ja instagram-kuvista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VITSI MITEN IHANANAN KOMMENTTI KIITOS <33333

      Poista