3. maaliskuuta 2015

Knock Knock

Knock, knock. "Who's there?" Ei ainakaan sun inspiraatio. Olisikin.
Totuus on, että olen kadottanut inpspiraation pukeutumiseen täysin! Se on harmi, sillä olen aina tykännyt pukeutumisesta ja olen vahvasti kokenut, että mulla on oma tyyli ja 'kivojen' vaatteiden päälle löytäminen ei ole tuottanut pahempia ongelmia. Nyt on totuus toinen. Valehtelematta joka aamu seison vaatekaapilla ja ajattelen blaaaaaaaaaaaah. Laitan päälleni jotain, josta tulee lähinnä mieleen blaaaaaaaaaah ja aina kun kävelen peilin ohi ajattelen, että blaaaaaaaaaaaaaah.
Se on kovin ärsyttävää, sillä tiedän miten haluaisin pukeutua, mutta mikään ei tunnu eikä näytä hyvältä. Blaah. 

Taidan kerätä nyt säälimättä kaikki vähänkin ahdistavat, ehkä pienehköksi jääneet, ei mukavat vaatteet ja lampsia kirpparille myymään. Sitten voin korvata kaikki turhakkeet muutamalla hyvällä vaatteella. Toiveena olisi omistaa mahdollisimman paljon hyvälaatuisia ja monikäyttöisiä vaatteita, joihin ei kyllästy nopeasti ja joita pystyy yhdistelemään luovasti. Toki siellä seassa pitää olla muutama kreisimpikin yksilö, mutta pääosin haluaisin simppeleitä muotoja ja kauniita printtejä.

Nämä kaikki kuvat on törrrrrrrrrkeästi pöllitty interwebistä. Keräsin ne Tumblr sivultani, johon aina silloin tällöin rebloggailen mua inspiroivia asioita. Ehkä jos jatkan keräilyä tarpeeksi kauan, se ihan oikea inspiraatio vielä nostaa päätään :-)

-Dora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti