13. huhtikuuta 2014

Tallinnan tuliaisia

Tere tulemast! Long time no see, huh? No joo, voisinpa ladella tähän perään tekosyyltä haiskahtavan repostuksen siitä, kuinka työharjoittelu, taloyhtiön hallituksessa soheltaminen ja ennakkotehtävät ovat vieneet kaiken aikani, mutta enpä taida viitsiä.
Me oltiin viikonloppuna mini etelänmatkalla rakkaassa naapurimaassamme. Oikeastaan kyseessä oli mun isän yrityksen pikkujouluristeily. Kyllä, pikkujoulut huhtikuussa. Kai se on iha hyväksyttävää kerta me ei edes joulua vietetä(?)!
Tosiaan, tällä kertaa mukaan tarttui jotain muutakin, kuin tvelvpäkki Viru Valgea ja krapula. Ja koska mä en miestä väkevämpää litki, käytin saamani drinkkiliput Tax-freessa huolella ja harkitusti kosmetiikkaan. Joku hauska (en minä) nyt sanoisi tähän, että "sähän vedit siis naamat!". Asiaan siis!
  • Philosophy skin perfecting BB cream.
Olen jo pitkän aikaa halunnut kokeilla Philosophyn tuotteita, mutta niitä ei ole ainakaan mun käsitykseni mukaan ennen saanut Suomesta. En oikeastaan tiedä tästä tuotteesta mitään muuta, kun mitä paketin kannessa luvataan. Tuotteen pitäisi olla kosteuttava, kevyt ja samalla peittävä. Toivottavasti lupaus pitää paikkansa, tää olisi nimittäin loistava kesäksi!
  •  Maybelline Color Tattoo 24hrs Pink Gold
Tämä on mun neljäs Color Tattoo luomiväri ja oon aivan rakastunut näihin. Ne on helppo sormilla levittää, pysyy luomilla helposti koko päivän, voi käyttää pohjana muiden luomivärien kanssa tai yksin. Mahtava tuote! Tota Pink Gold sävyä oon haaveillut viime kesästä asti, kun Ranskassa ollessani kävelin onnenni ohi, enkä silloin ostanut sitä. En ole tätäkään löytänyt Suomesta!
  • Gosh BB skin perfecting kit
Paletissa on kaksi erisävyista peitevoidetta ja valovoide. Tämä oli todella impulsiivinen ostos, viskasin vaan kärryyn, kun näytti kätevältä. Ei niinkään tarpeelliselta. Ei sillä, että mikään tässä esittelemäni olisi kovin tarpeellinen, heh.

  • GlamGlow
Noniin, tämä tuote kyllä lupaa paljon (tohon hintaan saakin luvata (ja toimia)). "Hoitolatasoinen 10 minuutin, kosteuttava, kiinteyttävä ja kuoriva mutanaamio antaa 3 päivän hehkun. Ihosta tulee kirkkaampi, pehmeämpi, sileämpi ja iho huokoset ovat supistuneet.." Tätä tuotetta en kyllä todellakaan olisi tohtinut ostaa, jos mulla ei olisi ollut niitä arvolipukkeita. Oon kuullut tosta paljon hyvää, mutta 38€ (Stokkalla 50€) pikku putelista tuntuu vähän kohtuuttomalta. Voin palata raportoimaan aiheesta, kun oon kokeillut tuotetta. Jännittää, mutta sittenhän nähdään tuliko rahat heitettyä kankkulan kaivoon!
Siinä oli ne Tallinnan tuliaiset. Kannattaa ehdottomasti siellä ollessane katsastaa paikallinen kosmetiikka valikoima. Siellä meinaan myydään esimerkiksi yhtä mun lempi merkkiä Bourjois'ia, jota ei ainakaan vielä saa Suomesta. 

Toivottavasti siellä suunnassa on muuten kaikki hyvin ja ehkä kuullaan taas piakkoin (nyt, kun rakas Arezkin heräsi talviunilta)!

-Dora

4 kommenttia:

  1. Minne hait opiskelemaan ja mitä? Ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/6/14 20:47

    Voooi, tää teidän ihana blogi on ollut niin pitkään aivan hiljaa. Ootteko kenties hakemassa jonnekin kouluihin? Jos se on syy, niin toivon teille kovin paljon voimia uurastukseen, onnea pääsykokeisiin, kärsivällisyyttä tulosten odottamiseen ja ennen kaikkea erittäin positiivisia tuloksia sitten myöhemmin kesästä! Minne te ihanat ootte muuten hakemassa, jos saa udella? Kaunista kesän alkua teille ja toivottavasti palaatte pian tänne!

    - Kaisa

    VastaaPoista
  3. Eksyin tänne blogiin tänään. Rakastuin.

    VastaaPoista
  4. Heii vähän siistii ku löysin tän blogi oon enne seuranu arezin blogei jne mut sitte viel tääl oliki toine yhtä mahtava dora :D
    Ihana blogi teillä :) Toivotavasti lisää tulee pian :DD Muuten arezille yks kysymys vieläkös ootte jepenkaa? :)

    VastaaPoista