9. huhtikuuta 2014

Back in business

Nyt on kuulkaas maailmankirjat sekasin! Mä oon täällä taas! Enkä kuulkaas minkään peruspostauksen kera vaan videon, jonka editoin ihan itse. Dora on meistä kahesta todellakin se videoguru, kuvausvelho, tyylilyyli ja mitä näitä nyt on. Ihana nainen. Ai niin palataas siihen videoon, jonka siis tietty Dora kuvasi.
Mähän oon käyny media-assarin koulutuksenkin enkä oo saanu elämäni aikana kasaan kun tasan 2 videota. Tää video on mun kolmas spektaakkeli ja Super Mario 2-biisi oli inspiraationi, ahihihi. Toivottavasti tykkäätte tai edes vähän naurahdatte mun hölmöilylle.



Kuten tekstistä, videon sisällöstä ja musiikista voi päätellä, niin oloni on vähän hulvaton. Pahoittelisin, jos kokisin tästä aiheutuvan jollekkin haittaa, en kuitenkaan usko niin. Ei se elämä onneks oo niin vakavaa. Hyvää yötä ja huomenta!

Ps. Lupaan tulla tänne hyvin pian takasin ja olla myös kunnolla. Pusmoi!

-Arez

6 kommenttia:

  1. Tervetuloa takas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. It's good to be back! Jälleen kerran haha :D

      Poista
  2. Ihanaa, että löysin tän blogin! Oon seuraillu Arezin paria blogia ja tykkäsin kovasti ja voi onnen päivää ku löyty tää blogi :)) Ensin ajattelin että hyppään "ton toisen" kirjotukset yli (koska muka joku random ja ei muka millään jaksa tutustua johonkin ihan uuteen tyyppiin...bullshit!) mut sit luinkin yhtäsoittoa kaikki postaukset läpi ja Dorakin vaikuttaa oikein mielenkiintoselta ja mahtavalta persoonalta! Jään siis seurailemaan :) ootte ihania!

    PS. En harrasta blogien kommentointia ja tuntuu oudolta tää homma :-D mut miksipä ei antais toiselle hyvää mieltä! mukavaa kevättä teille molemmille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan superihana kuulla! Ja kiitos älyttömästi kommentistasi! Itse saan näistä aina niin paljon hyvää mieltä ja voimaa tähän bloggailuun, että otan kyllä mielelläni näitä lisääkin! <3 Mukavaa kevättä sinne kans! :)

      Poista