23. helmikuuta 2014

Saturday Shenaningans

Joskus tulee se hetki nuoren naisen elämässä, kun tekee mieli suoristaa hiukset, harjata vähän maskaraa ripsiin, punata huulet ja pyyhältää ovesta ulos. Me mentiin eilen keilaamaan, syömään ja vielä Pillin ja Sherizin luo katsomaan leffaa. Oli tosi mukava ilta (vaikka nukahdinkin kesken elokuvan). Tälläisiä lisää!
Suoristin hiukset ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja olin todella iloinen lopputuloksesta. Olin ajatellut, että tää mun lyhyempi tukkahan on muutenkin aika suora, mutta suoristusraudan avulla siihen sai ihan uutta särmikkyyttä.  
Välillä on vaan niin kivaa levittää kaikki meikit pöydälle ja alkaa sitten vasta miettimään millasen lookin sitä haluaa itselleen loihtia (tässä tapauksessa sana "loihtia" on ehlä hieman liioittelua). Mun meikkikaapista ei yleensä löydy mitään kalliita meikkejä ja jos siellä joku Mac vilahtaa, niin yleensä saatu jostain. Mun ehdottomin lemppari meikkivoide on muuten Rimmelin True Match!
Poskipäiden korostamiseen sopii parhaiten matta aurinkopuuteri! Sillä saa luotua kauniin ja luonnollisen varjostuksen kasvoille.
Olin pitkään aikaan himoinnut Maybellinen geelimäistä eyelineria. Joskus teinivuosina omistin tälläisen, mutta silloin ei tuo silmienrajaus muutenkaan tahtonut onnistua, joten tuote jäi käyttämättä. Uusi yritys ja heti näyttää valoisammalta!
Tuli vähän kiire, joten lopputuloksen kuvaaminen jäi ns. puolitiehen. Ooopsie! Toivottavasti kaikilla on ollut mukava viikonloppu. Ja näin maanantaihin mentäessä on hyvä muistaa että:

Mondays are fine. It's your life that sucks. -Ricky Gervais

-Dora

1 kommentti:

  1. ei vitsi mikä quote! ricky gervais olet nerokas. nauran

    VastaaPoista