20. helmikuuta 2014

No jos nyt tämän kerran..

Eli siis tässähän kävi niin, että eilen laahustin Arabian kauppakeskuksen H&M:ään, jossa päädyin vaihtamaan viimeiset roposeni tähän takkiin. Eihän se maksanut kuin 18 euroa ja enhän mä nyt niin pee aa ole. Enhän? ENHÄN? Prioriteetit hallussa, mutta kyllä nyt kelpaa!
Kävin myös äidillä leikkauttamassa otsatukkaa, sillä aloin uhkaavasti muistuttaa erästä Star Trek hahmoa. Mun mielestä kuitenkin kestää pari pesua aikaa ennen kuin otsis asettuu päähän luonnollisella tavalla. En tiiä, ehkä tää on joku mun oma päähäpistö, mutta näin on.

Asiasta kolmanteen, toivottavasti kaikilla hiihtolomaa viettävillä on meneillään kiva viikko! Vaikka paha se on tuolla lätäkössä hiihdellä. Sen sijaan voi vaikka kokeilla joogaa (myönnän, oon hurahtanut!!) tai pilatesta. Pilateksesta sen verran, että huomenna olen menossa kokeilemaan ekaa kertaa ja jos homma on mieluisaa raportoin varmasti jossain vaiheessa tännekkin.

-Dora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti