2. helmikuuta 2014

Kauniita sanoja ja kaipuuta

Matkakuumeeni on huipussaan tällä hetkellä. Oon parin vuoden ajan ollut ihan tyytyväinen täällä Suomen mailla, mutta nyt olisi taas aika lähteä jonnekkin.
Kaipaan sitä tunnetta kun mikään ei ole tuttua ja turvallista.
Kaipaan seikkailua.
Kaipaan hiekkaa varpaideni välissä.

Vuoden toinen blogilöytö ei muuten auttanut lieventämään tätä mun matkakuumetta sitten yhtään. Tuo ihana nuori neitokainen osaa kirjottaa niin kauniisti, että tuntuu siltä kun ois itekkin paikalla näkemässä ja kokemassa samat asiat. Tai no ehkä se on enemmän sitä, että haluais nähdä ja kokea samoja asioita.

Rakastan quoteja yli kaiken. Mieletöntä kuinka joku on osannut tiivistää kaikki omat ajatukset yhteen lauseeseen. Tässä pari, joista olen saanut paljon voimaa tällä viikolla:


Muistetaan olla rohkeita silloinkin kun se on vaikeinta. Tavotellaan ja eletään niitä meidän omia unelmia, ei muiden. Eikä odoteta täydellistä hetkeä, koska sellasta ei tule koskaan. Meillä on vaan tämä hetki tässä näin.

Tälläsiä ajatuksia tällä kertaa.

Nyt lyhyen iltajoogan pariin ja sitten nukkumaan. Viikko alkaa nimittäin klo 5.50 herätyksellä, jaiks...!

-Arez

2 kommenttia:

  1. niin samoissa fiiliksissä!

    VastaaPoista
  2. niin samat fiilikset!!! roosan blogi on mun lemppari just kaiken sen kauniin ja uuden ja seikkailun ja uskalluksen takia. ens talveksi taas pakko päästä jonnekin muualle! mä välillä hämmennyn kun luen tätä tai selaan sun instagramia ja tulee vaan sellanen its-like-one-mind fiilis.

    VastaaPoista