23. tammikuuta 2014

Uuden alku

Inspiraatio kateissa.
Ideat kateissa.
Sanat kateissa.
Ajatukset kateissa.

Tältä minusta on tuntunut koko tämän alkuvuoden. Tyhjästä on paha nyhjästä. Toisaalta taas tyhjästä on myös helppoa lähteä liikenteeseen. Voi tehdä mitä vaan ja se on kuitenkin enemmän kuin edellisenä päivänä. Lupaan tehdä parhaani. En sen takia, että minun pitäisi vaan koska tahdon. Tämä blogi on alusta asti ollut minulle hyvän mielen paikka, joten tahdon viettää täällä enemmän aikaa.

Sitä odotellessa suosittelen tsekkaamaan erään toisen hyvän mielen blogin, jossa olen itse viime aikoina viihtynyt. Sara Karlsson kirjottaa niin kauniisti, että sydän pakahtuu. Jokainen teksti ja ajatus kolahtaa niin täydellisesti, että tekisi mieli halata ja lähettää rakkauskirjeitä. Kuvat ovat hentoja ja yksinkertaisia, ei lainkaan liikaa yritystä. Kiitos Sara ihanasta blogistasi. Luin juuri tämän postauksen ja olen taas toivoa täynnä. Kiitos!

Tästä hetkestä lähtien täytän mieleni tällä hattaran värisellä mantralla:



2 kommenttia:

  1. Aaa nyt on pakko kerrankin kommentoida! Arez, harmitti niiiiin paljon kun freebird-blogi tuli tiensä päähän.. just kun olin päättänyt, että nyt viimein löytyi kaikkien aikojen suosikki! Ja nyt sattumalta törmäsin tähän joten.. jeeeeee :) Dorankin tyylistä tykkään tosi paljon.. joten... jeeee sillekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES hyvä et eksyit sitten tänne. :) Täällä me höpötellään ja ollaan Dortsulin kans. Tälläset kommentit auttaa kyllä pitämään blogia yllä. <3

      Poista