15. joulukuuta 2013

Väsyttääkö?

Eikö jaksa? Ei sitten millään? Meneekö hermo? Nälättääkö 24/7? Tekisikö mielesi painua talvihorrokseen ja herätä vasta toukokuussa? Älä hätäile, sillä et ole yksin! Täältä ilmoittautuu yksi kaamoslainen, jonka talvi on taas kerran päässyt "yllättämään" pimeydellään.
Viime alkutalvi ei ollut tälläinen, näin pimeä. Eihän? Ei voinut mitenkään olla, sillä en muista olleeni näin poikki. Ehkä se toisaalta johtui siitä, etten antanut pimeyden vaikuttaa pään sisällä vallitsevaan ilmastoon/mielentilaan. Tottahan se on, että pimeys väsyttää, mutta sitä ei pitäisi liikaa miettiä. Kuitenkin vain ohi menevää.
Tähän aikaan vuodesta olis todellakin hyvä muistaa, että noin 5 miljoonalla muullakaan ihmisellä ei varmaan ole maailman freesein olo. Joten tuonne kaupungille jouluryysikseen lähtiessä, olisi hyvä ottaa mukaan ne käytöstavat. Varsinkin julkisilla kulkuneivoilla matkustaessa voisi kiltisti muistaa sanat "kiitos" ja "anteeksi". Siis en mäkään mikään naantalin aurinko ole, mutta rajansa se kaikella kaamosketutuksellakin.
Nojoo. Ei tässä muuta. Taidanpa mennä takaisin istumaan kirkasvalolampun alle! 

Aurinkoista loppuviikkoa (....heh heh...)!

-Dora

Ps. Anteeksi äiti, kun kiukuttelin puhelimessa. En se minä ollut, vaan mun kaamosdemoni.

6 kommenttia:

  1. Kaunis kaamosdemoni :--* Joo ja et kuvittele, nimittäin viime vuonna oli kunnon kinokset jo tähän aikaa vuodesta. Toivon lunta jo pelkästään senkin takia että ulkona näkisi eteensä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua en kestä kuinka iloissani olen sun kommenteista! Totta, lunta tupaan nyt prkl! :D

      Poista
  2. oon samaa mieltä tosta "kiitos" ja "anteeksi" -sanojen käytöstä.
    mä oon ottanut nyt tavakseni kiittää kuskia aina bussista lähtiessä, ja se saa oikeesti mut itteni aina tosi hyvälle tuulelle! luultavasti paremmalle ku itse kuskin, joka ei välttämättä ees kuule koko kiitosta sieltä kuskinkopistaan hahha :D
    ihana paita! ja hattu. ja sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin aina yleensä bussissa huudan "kiitos" ulosmentäessä! Vaikka kuski ei kuulis ja kaikki muut ajattelis et weirdoooo mut niinkun sanoit, tulee itelle aikankin hyvä mieli :D
      Ja kiitos ihanainen <3 Hattu on muuten H&M ja paita Zaran jos kiinnostaa. Mä oon vaan mä :D
      Kivaa päivää ja pusi pusi x

      Poista
  3. Pitää ajatella positiivisesti: ei enää montaa päivää, niin ollaan vuoden pimeimmässä päivässä ja siitä eteenpäin valo taas lisääntyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta turiset ! Kohta on kesä ! :DD

      Poista