29. joulukuuta 2013

Tuiki, tuiki

Päätin, että haluan jakaa teille luomiväriyhdistelmän johon oon hurahtanut täysin. Niinkun tässä on monesti käynyt jo ilmi, olen nyt vasta alkanut elämään villiä ja kokeilunhaluista vaihettani luomivärien kanssa. Mulla jäi varhaisteininä tämä vaihe kokonaan kokeilematta (olin varmaan liian kiireinen pissistelemään jossain puskassa Pink Catin kanssa), joten täältä pesee!
Niinkin helppo combo kuin Maybellinen Color Tattoon sävy Everlasting Navya pohjalle ja Macin Lime Ice kimalletta päälle ja kyllä kelpaa. Varsinkin jos ei jaksa panostaa juhla-asuun mitenkään erityisesti, voi meikillä saada aikaan paljon. Musta tuntuu, että oma uuden vuoden lookkini koostuu mustasta hameesta, vaaleasta neuleesta ja tästä meikkiyhdistelmästä. Ehkä lisäksi voin kihartaa pari kiehkuraa hiuksiin.

Enpäs muuten tajunnutkaan kuinka hankalaa on ottaa lähikuvaa omasta naamasta. Selfiet on taitolji jonka luulin jo hallitsevani, mutta eeeeeei. Oon myös todella kiitollinen mun otsatukasta, koska en usko että ilman sitä olisin ihan näin kokeilunhaluinen. Tukka kuitenkin peittää alleen puoliluomea eikä meikki näytä (omaan makuun) niin rajulta.

// Here's an eyeshadow look that I've been feeling a lot lately! It just a nice add for extra glad when you don't feel like dressing up too much. I think my New Years look will consist of a black skirt, light jumper and this makeup. Maybe I'll curl a few curls to my hair too. I want to wish you all a happy New Year! :)

Ja jos ei nähdä ennen, niin hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille.  <3

- Dora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti