1. marraskuuta 2013

Onni on valinta

Viime päivät ovat kuluneet hymyillen ja erittäin seesteisin fiiliksin. Oonkin tässä miettiny miks oon ollut erityisen onnellinen viime aikoina ja haluaisin nyt jakaa vähän näitä ajatuksiani täällä. 

En ole koskaan aikasemmin rakastanut ja hyväksynyt itseäni samalla tavalla kuin nyt, ehdoitta ja anteeksiantavana. Sen takia pystynkin hyväksymään tai edes yrittää ymmärtämään muiden ajatusmaailmoja ja toimintatapoja. Tämä taas auttaa huomattavasti elämässä noin ylipäätänsä. Sitä tajuaa, kuinka vika ei olekaan toisessa osapuolessa vaan enempikin siinä miten itse suhtautuu asiaan. Muuttamalla omia asenteitani olen pystynyt oikeasti muuttamaan koko elämäni. 

Muistan kuinka keväällä ajattelin tämän olevan elämäni kauhein vuosi, mutta näin puoli vuotta sen jälkeen, ajattelen kuinka tämä on ollut elämäni opettavaisin vuosi tähän mennessä. Olen kiitollinen kaikesta mitä olen käynyt läpi, koska ne ovat auttaneet minua pääsemään tähän pisteeseen missä olen nyt. Ja se piste missä olen juuri nyt, on se piste missä minun kuuluukin olla. 

Kuvat: Dora
Ollaan kiitollisia siitä mitä meillä on, kuinka olemme päässeet siihen ja hyväksytään mitä ikinä tapahtuukin. Kaikesta saa tehtyä kyllä ongelman, mutta mistään ei kuitenkaan tarvitse tehdä ongelmaa. Rakastetaan itseämme ja annetaan itsellemme sekä muille anteeksi kaikki menneisyyden ja nykyhetken hölmöilyt.  
Koitetaan pitää nämä mielessä joka ikinen päivä, jotta se kuuluisa onni ei olisikaan enää jossain tulevaisuudessa vaan tässä ja nyt. 

Rakkaudella, Arez

8 kommenttia:

  1. Ihana teksti ja ihanat kuvat! Tuo lyhyempi tukka sopii sulle erinomaisesti ja korostaa sun kauneutta :-* ♥

    VastaaPoista
  2. Voih! Noita ajatuksia olisi ihana kuulla joskus lisää! Tällaset postaukset on huippuja ((---:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Oon ihan varma et tälläsiä postauksia tulee vielä jatkossakin :)

      Poista
  3. Hei, mistähän mahtaa olla toi rannekillutin peräsin? Söpö kun mikä ja söpö sinä myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki! Jeppe toi sen tuliaisena jostain marketista Tukholmasta :)

      Poista
  4. Totta! Tällaiset postaukset on niin ihania, inspiroi omassa elämässäkin ja ajattelemaan itsestään armollisemmin :)

    www.minullaonsiivet.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla et tykkäät. Elämä on kyllä ihanaa kunhan ei oo liian ankara itelleen ja muille. :)

      Poista