10. marraskuuta 2013

Lumoava aamu

Viikko hurahti ilman konetta erinäisten tekniikkaongelmien takia, mutta täällä ollaan taas! Pakko kyllä myöntää, että jonkun aikaa piti ihan miettiä postausaihetta. Eikä edes sen takia etteikö olisi mitään sanottavaa vaan lähinnä sen takia, että sanottavaa olisi ehkä vähän liikaakin. Lopulta päätin vaan jakaa tän aamuset kuvat teijän kanssa.






Herättyäni olin ihan koomassa, mutta kun katoin ikkunasta ulos, mulle tuli hirvee hinku päästä heti ulos kuvailemaan (näin ei oo oikeesti käyny ikuisuuksiin). Valokuvaaminen on mulle äärimmäisen rakas harrastus, mutta välillä on liian pitkiä kausia, jollon en kuvaile järkkärillä ollenkaan.
Tässä asiassa tämä blogi onkin aivan mieletön pelastus, koska nyt mulla on taas paikka mihin laittaa kuviani ja saada niistä ehkä palautettakin.

Mäpä häivyn nyt tästä tohon sohvalle kutomaan villasukkia. Ihanan rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

-Arez

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana toi kuva, jossa meri iskee kallioon/kivikkoon! Kiitos iltapiristyksestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri <3 Ihanaa ku jätät aina kommentin jälkeesi!!

      Poista
  2. Ihana lukea sulta juttuja, Arez! Oon seuraillu sun blogeja melkolailla alusta asti ja oli ihana huomata, että ootte perustanu Doran kanssa yhteisen! Doraltakin oon kaipaillut tällasta enempi lifestyle-blogia joten tää on aika lailla täydellinen pakkaus :D Jatkakaa samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa kiva kuulla, siis todella kiva! Me luvataan jatkaa samaan malliin :)

      Poista