26. lokakuuta 2013

Voi sillä soittaakin

Rakastan iPhonella kuvaamista. En tiedä miksi, mutta mun mielestä se on vaan todella hauskaa. Rentoa, kun ei ole paineita siitä, että kuvasta pitäisi tulla maata mullistavan hieno ja mua miellyttää tieto siitä, ettei tarvitse omistaa viimeisintä markkinoilla olevaa järjestelmäkameraa saadakseen aikaan kivoja kuvia.
Puhelin on aina mukana, samoin kuin ohjema jolla editoin kännykkäkuvat (VSCO cam), ja kaiken kukkuraksi ne voi vielä jakaa muiden pällisteltäväksi parilla klikkaisulla!


Jos teitä muuten kiinnostaa seurata mua tai Arezia Instagramissa (ja tulla spammätyksi ainakin meikäläisen osalta) niin meidän tilit on @doradalila ja @arezzz.

Soitellaan!

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä puhelimella otettuja kuvia aliarvioidaan liikaa. Parhaat hetket tallentuu nimenomaan sillon kun ei osaa niitä odottaa ja yleensä sitä järkkäriä ei ole sattumoisin juuri silloin takataskussa. Mun blogia ei nykyään enää edes erota Instagramin feedistä... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä vaan ! Ja ihan turhaan jotain instagramiakin dissataan, koska mun mielestä se on ihan mahtava keksintö. Ainakin tälläselle valokuvausaddiktille aivan mahtavan vapauttavaa voida räpsiä kuvia puhelimella vaan huolettomasti :DD
      Ihana blogi ja ihana feedi sinulla muuten neitokainen!! :))

      Poista